Door op “Accepteren” te klikken, ga je akkoord met het opslaan van cookies op je apparaat om je de best mogelijke ervaring te geven op het gebied van user experience, analytics en marketing. Lees onze Privacy Policy voor meer informatie of om je voorkeuren aan te passen.
The Back Lot is een Surinaamse non-profitorganisatie die zich inzet voor de sociale, economische en culturele ontwikkeling van Suriname. Als onderdeel van The Back Lot richt het 10 Minuten Jeugdjournaal zich specifiek op Surinaamse jongeren. Het biedt hen niet alleen de laatste actualiteiten, maar ook de kans om het journalistieke vak te ontdekken.
Via Impact Matters kwam er een vraag van The Back Lot bij Arlande. Of we mee konden denken en werken aan een communicatieplan voor fondsenwerving? Natuurlijk! Consultants Megan Heijke en Britt van Bruggen pakten deze klus met beiden handen aan.
Voor het 10 Minuten Jeugdjournaal hebben zij ideeën gedeeld en uitgewerkt in een slidedeck. Deze kan The Back Lot nu inzetten bij de pitch voor nieuwe sponsoren en donateurs.
“De passie waarmee The Back Lot haar werk doet, werkt aanstekelijk en inspireert op zoveel vlakken!”