Door op “Accepteren” te klikken, ga je akkoord met het opslaan van cookies op je apparaat om je de best mogelijke ervaring te geven op het gebied van user experience, analytics en marketing. Lees onze Privacy Policy voor meer informatie of om je voorkeuren aan te passen.
klant
MARKTsegment
blog & cases

Het organiseren van onderwijs is een complex proces dat vraagt om een doordachte aanpak op verschillende niveaus. In deze blog bespreken Onno-Hans Noteboom en Ard van Diepen zes essentiële onderdelen van dit proces en hoe deze bijdragen aan het creëren van een sterke basis voor groei en ontwikkeling van de organisatie en de student.

Achtergrond patroon
bekijk profiel
Of bel direct op
Over de auteur(s)
Onno-Hans Noteboom

Als voorzitter van de marktgroep onderwijs ben ik betrokken bij onderwijsvernieuwing en onderwijsinnovatie in de gehele onderwijsketen en draag ik bij aan duurzaam en betekenisvol (beroeps)onderwijs.

bekijk profiel
Ard van Diepen

Als projectleider ben ik betrokken projecten op het gebied van sturingsinformatie en organisatieontwikkeling. Mijn bijdrage zit in het zien van de (dys) functionaliteiten in organisaties waarbij ik in staat ben om vanuit de relatie stapsgewijs verbeteringen aan te brengen.

bekijk profiel
andere interessante blogs
Nog meer blogs die je misschien interessant vindt: want als je eenmaal begint met lezen is het moeilijk om te stoppen.
Blog
Arbeidsmarkt in transitie. Goodbye CV, Hello Skills. Wat betekent dit voor jou?
lees verder
Blog
Als je op tijd vertrokken bent haalt niemand je meer in
lees verder
Blog
Zo werkt Curio toe naar implementatie studentinformatiesysteem per januari 2025
lees verder
Blog
Specifieke aandachtsgebieden om ‘Kansrijk Opleiden’ en ‘Leven Lang Ontwikkelen’ binnen de
lees verder
bekijk ook alle cases & interviews
lees ook de andere interviews
We zetten stuk voor stuk graag onze collega’s in het zonnetje en laten we zien wie de mens achter de manager is. Want eerlijk is eerlijk: stiekem best wel interessant.
meer cases over
Daar kunnen we bij Arlande over blijven praten. De successen van onze klanten zijn onze grootste trots.